Hajózás a Dunán

Közzétéve:

Ha nincs idő napokon át felfedezni Budapest szépségeit, ám mégis élménydús városnézésre vágyunk, a legjobb lehetőség, ha hajóra szállunk. Mai cikkünk bemutatja a dunai hajókirándulások néhány lehetséges változatát.

BKV hajójáratok

Egy budapesti bérlet néhány éve még csak a hagyományos tömegközlekedést jelenthette, ma már azonban dunai hajótúrát is tehetünk a segítségével. Minden hétköznap a D11, D12 és D13 jelzésű hajókkal indulhatunk bejárni a Dunát a Kopaszi-gáttól egész a Rómaifürdőig. Ha valaki egy gyors városnézést szeretne, vagy akad pár óra szabadideje a fővárosban, mindenképp próbálja ki legalább egyszer a BKV különleges szolgáltatását.

BKV hajójáratBKV hajójárat

Legenda városnéző hajók

A Legenda városnéző hajók különleges élményekkel kecsegtetnek minket mind nappal, mind éjszaka. A Duna Bella 1 óra 10 perces útja a város lélegzetelállító látványa mellett kedvezményeket is kínál. A Margitszigeten megállva másfél órát tölthetünk kellemes sétákkal és pihenéssel a fák között. A jegy megvásárlásával olcsóbban bérelhetünk kerékpárokat, fogyaszthatunk a Grand Hotel és a Thermal Hotel kávézóiban és éttermeiben, sőt, a szálloda fürdőjét is 10%-kal olcsóbban vehetjük igénybe. A Dunai Legenda útja során az éjszaka fényeiben pompázó főváros szépségében gyönyörködhetünk egy pohár ital mellett. Mindkét hajóút során 30 nyelvű idegenvezetés mutatja be nekünk az érdekességeket. Arra is van lehetőség, hogy az esti dunai városnézést egy gyertyafényes vacsorával kössük össze. Ez utóbbi hajóutat a szakács remekei mellett üdvözlő pezsgő és előzene teszi még hangulatosabbá.

Legenda városnéző hajóLegenda városnéző hajó

RiverRide vizibusz

Már kívülről is meghökkentő, ahogy a sárga busz a városnéző körút részeként egyszer csak a folyó habjai közé hajt. A RiverRide úszóbusza az európai kontinensen elsőként nyújtott ilyen különleges túrát, és népszerűsége azóta sem csökkent. A Széchenyi István tértől kezdve a Dohány utcai Zsinagógán át, a Hősök teréig számos érdekes helyszínt láthatunk a buszról, míg végül a Dunába csobbanva a folyó felőli oldalról is megismerhetjük Budapestet.

RiverRide vizibuszRiverRide vizibusz

Dunarama hajóbérlés

Ha viszont nem szeretnénk nagy tömeggel együtt utazni a folyón, bérelhetünk saját luxushajót is. A Dunarama hajó maximum 10 fő szállítását biztosítja és kétfős személyzet kísér minket, így az utazás teljesen a mi igényeik szerint alakulhat. A városnézésen túl kirándulásokat tehetünk a Dunakanyarba, akár egészen Esztergomig, amely kiváló lehetőség születésnap, házassági évforduló vagy egyéb jeles esemény megünneplésére.

Dunarama luxushajóDunarama luxushajó

Sétahajók és rendezvényhajók

Ha egy privát vagy céges eseményt igazán felejthetetlenné akarunk tenni, a budapesti sétahajók és rendezvényhajók egész flottájára számíthatunk. Ezek között a negyventől a kétszáz fős hajókig mindent megtalálunk. Magyarország legnagyobb és legfelszereltebb rendezvényhajója az Európa hajó, amely páratlan gasztronómiai élményekkel, 330 négyzetméteres terasszal, saját dekoratőr csapattal és még rengeteg egyéb plusz szolgáltatással várja a vendégeket.

Európa rendezvényhajóEurópa rendezvényhajó

A szoba.hu munkatársai készséggel állnak rendelkezésre sétahajó vagy rendezvényhajó bérlés esetén. Érdeklődését a szoba@szoba.hu email címen várjuk.